MspCutGirl

Alla inlägg under januari 2012

Av Amanda - 31 januari 2012 23:12

HejjHejj, är INTE inne på Msp xD Men bloggar ändå :)) före jag logga ut så gjorde jag en ny Header   Så här är den!:    Snygggiiizzzhh ;p Gahah xD Ge gärna tips hur jag kan göra Headern nästa gång! =D

Har en NY film, Yeeh! Det är filmer till temat, Typ Jungel elr nått xD Den har typ 2 tittare elr mera vne, är juh INTE inne xD Så aa,.. Vi får se nästa gång jag loggar in    

Så vi ses bloggen^^ 

Av Amanda - 30 januari 2012 07:00

Ska snart till skolan.. ;/ Har inget! mer att säga xD Så vi ses   

Av Amanda - 29 januari 2012 20:35

HejjHejj  

Ngn som vet? Typ det är ngn sida som man blir medlem på och sen så får man typ pengar för varje som besöker bloggen elr nått sånt xD Tänkte skaffa det för ska till min bästis som bor i Göteborg på sommarlovet så mst ha lite pengar till det.. För azzå om jag inte får in Pengar så kan jag inte träffa henne ;( 

Ngn som vet vad det heter? jag såg den på ngns blogg men minns inte namnet på bloggen.. ;// Mst verkligen ha det!! Annars får jag inte träffa min Bästa!.. Så kommentera om du vet vad det heter!!   

har Önskat kläder på Msp xD Yeeh..  

Bild bevis   :

   

Ge gärna ngt, skulle betyda GULD!    

Aja, ska gå från bloggen xD

Ses! 

Av Amanda - 28 januari 2012 22:18

HejjHejj, min kompis for typ nyss hem..   Så har tråk.. ;/ Aja, nu bloggar jag lite kort för ska snart logga ut från bloggen för det har börja lagga på Bloggplatsen.. Azzå för mej..   Tack KossanTissy för dina 2 kommentarer och 1 fråga, har int fått så mkt kommentarer på länge så TACK TACK Tissy :) Hon har skrivigt min blogg i hennes Vgd! Yeeh     Ska gå nu.. Srry... För det korta inlägget men, som sakt! Bloggplatsen laggar för mej ;(

Ses    

Av Amanda - 26 januari 2012 14:56

HejjHejj bloggen XD

Ska snart vara med min Bästis! Och vi ska göra mkt.. Mkt XD Jag har ALLTID kul med henne    

 Ny look! :   Yääh xD Snygg? Har även enn till, fast lägger ut den nästa gång jag bloggar xD 

Men nu kom min Bästis<3 Yää!

Så vi ses imorron :) 

Av Amanda - 25 januari 2012 16:44

jag ska snart till en kompis, Yää :) Ska bli kul! För har inte vare med henne på nån månad!   Så det blir ett KORT inlägg ;/ Aja, bajsa på dej! Näe skämta.. 

men har busringt killar i min klass.. Och jag kan juh tyska ;p Så sa '' Vill du följa med mej till Slalombacken nu på Lördag?'' På tyska.. Och tydligen så kunde han tyska! ;O Och han bah: Vem är det här? Va!-.-'' '' Jag typ tänkte 'omg.. Pinsamt..''  

Han kunde tyska! O: Så aa, hoppas han inte vet vem jag var.. Annars blir det SKIT pinsamt.. =D

Bloggar nog mera senare :)

Ses    

Av Amanda - 21 januari 2012 20:26

Seriöst INGEN fråga? Vill ha frågor det är juh FRÅGESTUND.. D':: Vill ha frågor.. ! 

   Fråga, Fråga! XD

Jag har juh Fb nu (faceBook) heter det ni som inte vet :) 

 jag har typ mest bara Tyska vänner där xD 

 Loggar in senare på Bloggen och vill ha FRÅGOR! :)

Av Amanda - 20 januari 2012 21:58

HejjHejj ;D 

Vart är alla tittade? Typ haft 50 Denna månad, ganska mkt! Men typ INGA kommentarer o.e !

Kommentera mera snälla ni xD

Jag vill ha Kommentarer..


Det skulle vara Frågestund för ett tag sen.. Men glömde bort ;/

Så det blir nu ist, Och frågestunden kommer hålla på i 3 Dagar! Tills Måndag alltså :)

   

Fråga vad NI vill! men Säger INTE vart jag bor! xD

Ses.. 

Presentation


Hejj, jag heter Amanda och på Msp Heter jag CutGirl! Följ gärna min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr du bäst om för frukt/grönsak? :)
 Äpple
 Apelsin
 Gurka
 Avokado
 Päron
 Melon
 Sallad
 Banan
 Majs
 Mandarin

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards