MspCutGirl

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Ny Look! ;p

Av Amanda - 27 mars 2012 18:14

HejjHejj! 

har inte bloggat så mkt! Igen.. ;s Men jag ska bli bättre! Jag lovar^^ Har gjort ny Header och en Look! xD Ja det som står på ''Headern'' är SANT! Kommentera en liten fin kommenter, sen nästa Måndag väljer jag en av kommentarerna! Jag vet, Jag vet.. Det är Tisdag! Men tog Måndag för det är första dagen i Veckan^^ :P

Ps. Han kommit på hur man gör en stor bild på en look! xD Yey, jag blev skit glad när jag bah satt på Paint och lekte lite! Så sen bah funka det! XD Här är den:

     



Den här var inte så stor, men ville inte ha FÖR STOR! ;D 


Snygg? :)

Jag ska blogga mera sen oxå! Men nu mst jag skriva om vad jag gjorde idag! =D


Jag har varit med min Bästis ;D Vi var inne på H&M xD Jag köpte ett linne xD Och Shorts^^ Skit snygga ;D

Hon bah: Du Amanda? Vad säger du om den här? :O

Jag: Öhh.. Den ser ut som en tant ska ha den!? Vrf ska du ha den? ;o

Hon: Hahhahhhahaha (Garvar)

Jag: VAD ÄRE! :s

Hon: Den är till Mamma ;D


Pinsamt... xD

Ses bloggen! (:  

 
 
Ingen bild

sverige ?

27 mars 2012 19:12

Heej ! du har världens finaste blogg typ !headern är bäst ♥ du ritar jätte-fin & är jätte fin ! ♥♥♥♥ du är &så jätte-snäll <33

Amanda

2 april 2012 20:47

Hejj!
Ohh, Tack för din fina kommentar (:

 
Ingen bild

Pirajan

27 mars 2012 19:17

Älskar din nya look♥

Amanda

2 april 2012 20:46

TACK! (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 11 april 2012 00:43

HejjHejj! Har INTE hunnit blogga nått.. För jag har försökt att få allt att bli bra igen. Ni vet? Jag har juh blivit hotad och så. Sen fick jag hatgubbar! Men den som skapade hatgubbarna tog bort dem? De var juh bra det då. Så då var de juh bra i...

Av Amanda - 8 april 2012 00:07


HejjHejj!  Inte bloggar mkt.. För familjen dator var trasig XD  Men nu är den lagad!        Ja.. Hotad or WHAT? men ett spel, Polisanmäla? Vad kan poliser göra på ett spel?  ...

Av Amanda - 3 april 2012 22:48

HejjHejj!  Srry, det blev INGEN ''Veckansläsare'' denna vecka! FÖR jag fick BARA 4 kommentarer! xD Och nu denna vecka är ett mål!   Om du ska vara med och tävla! Kommentera en fin kommentar!   Du kan vinna: Jag länkar din blogg i ett in...

Av Amanda - 2 april 2012 20:50


HejjHejj! xD  Har en ny look! (: Här är den:        Hiss ELR Diss ?? ;p   Min bästis julan93 på Msp är bäst! ;D     Jag är en ängel ^^ Men hon är MIN ängel       Se gärna hennes filmer och ge Auto! (:     ...

Av Amanda - 1 april 2012 11:51

HejjHejj ;p  Har inte bloggat på hela helgen, srry för det ;/ Men min mammas kompis kom till oss idag. Hon började snacka med mej om att hon ville ha mitt skolfoto och allt.. jag fick ngt damp, men visade inte det xD Jag hade ett Linne, legging...

Presentation


Hejj, jag heter Amanda och på Msp Heter jag CutGirl! Följ gärna min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr du bäst om för frukt/grönsak? :)
 Äpple
 Apelsin
 Gurka
 Avokado
 Päron
 Melon
 Sallad
 Banan
 Majs
 Mandarin

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards