MspCutGirl

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Amanda - 11 april 2012 00:43

HejjHejj!

Har INTE hunnit blogga nått.. För jag har försökt att få allt att bli bra igen. Ni vet? Jag har juh blivit hotad och så. Sen fick jag hatgubbar!

Men den som skapade hatgubbarna tog bort dem? De var juh bra det då. Så då var de juh bra igen. Och har inte blivit hotad igen, De blev oxå bra. Men typ komemr inte blogga så mkt, för har juh så mkt att gör under dagarna..

Men jag har en ny Look igen, kan inte visa den nu.. Det laggar som f*n.. Srry för det ^^

Men azzå shiit! Jag har sett en SKIT rolig kille på Youtube, jag kan inet sluta kolla på hans videos!

Sök på

William Spetz

    ELR

www.lillabloggen.se



PS. Han bloggar inte längre. Han finns bara på Youtube, Facebook och Twitter.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj, jag heter Amanda och på Msp Heter jag CutGirl! Följ gärna min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr du bäst om för frukt/grönsak? :)
 Äpple
 Apelsin
 Gurka
 Avokado
 Päron
 Melon
 Sallad
 Banan
 Majs
 Mandarin

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards